ثبت بیش از ۸ هزار جریمه برای خودرو‌ها در خوزستان در طرح شهید سلیمانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، بیش از ۸ هزار فقره جریمه برای خودرو‌های متخلف در استان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در اجرای طرح محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها و یا مامورانی که در میادین اصلی شهر‌ها مستقر هستند ثبت می‌شود.

او افزود: با توجه به تعطیلی اصناف در ساعت ۲۱ شب انتظار داریم همه اصناف راس ساعت تعیین شده، مغازه خود را تعطیل کنند همچنین امیدواریم در زمان منع تردد، شاهد کاهش تردد خودرو‌ها از جمله آژانس‌ها باشیم.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه اهواز ۸ ورودی دارد که انتظار داریم قانون منع تردد از ساعت ۲۱ شب از سوی رانندگان رعایت شود و در این زمینه سایر نهاد‌ها به ما کمک کنند، بیان داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی بدون هیچگونه محدودیتی در نوک پیکان برخورد با بیماران کرونایی هستند و این موضوع باعث شد که خیلی از ماموران درگیر این بیماری شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به ثبت ۸ هزار و ۹۶۰ فقره جریمه برای خودرو‌ها از ابتدای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی ۲۹ هزار و ۲۱۰ مورد تذکر به رانندگان دادند، همچنین یک هزار و ۵۲۶ جریمه ۵ میلیون ریالی، ۱۳۰ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی، ۴ هزار و ۲۱۴ مورد جریمه ۲ میلیون ریالی ثبت کردند ضمن اینکه ۳۰ هزار و ۹۰ خودرو توسط دوربین‌ها جریمه شدند.

جمشیدی با اظهار تاسف از رعایت نشدن محدودیت در پارک‌های اهواز گفت: چندی پیش پارک ساحلی اهواز در رابطه با مصوبه ستاد کرونای استان بسته و از ورود خودرو‌ها به بلوار ساحلی جلوگیری شد، اما باز هم جمعیت زیادی از مردم راهی پارک‌ها شدند، به همین دلیل باید تیم‌ها و افرادی در سطح شهر اهواز مستقر شوند و با آن دسته از افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد صورت گیرد.

او در خاتمه اظهار داشت: روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی در استان خوزستان بازدید فنی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.