برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم و عکس در گلبهار

دومین جشنواره فیلم کوتاه و عکس "شهر جدید من"، با حضور جمعی از مسئولین گلبهار و با اهدای جوایز نفرات برتر در گلبهار به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیرخانه کشوری جشنواره پس از دریافت آثار از سراسر کشور، با همکاری انجمن سینما جوان کشور اقدام به داوری ۵۵٠٠ اثر از تمام شهر‌های جدید کشور نمود و با توجه به شرایط ویروس کرونا که تاخیر در اجرای برنامه‌ها را بهمراه داشت، مقرر گردید تا نفرات برتر هر شهر در مراسمی با شرایط ویژه و مناسب، معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه و عکس "شهر جدید من" که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پخش زنده در محل شرکت عمران گلبهار همراه بود، حسن خالقی مقدم عضو هیات مدیره این شرکت ضمن تقدیر از مشارکت تمامی هنرمندان و شهروندان در این جشنواره، گفت: دبیرخانه این جشنواره در گلبهار پذیرای ۴۴۵ اثر عکس و ۲۲ اثر فیلم کوتاه از ۴۹ هنرمند بود که از توجه و همراهی شرکت کنندگان بسیار خرسندیم، برگزاری این جشنواره تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی در هویت بخشی شهری و همچنین مستندسازی زندگی اجتماعی در شهر‌ها است که افزایش توجه شهروندان به محیط زندگی خود را نیز در پی خواهد داشت.

برگزاری رویداد بزرگ هنرمندان

حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار با تقدیر از شرکت کنندگان و مجموعه شرکت عمران گلبهار به جهت برگزاری این رویداد بزرگ، به مناسب بودن جایگاه هنرمندان در کشور گفت: هنرمندان همانند گنج هستند و می‌توانند با نگاه خوب خود به مسائل کلان کشور بپردازند، دقت و ضرافت هنرمند در مسائل مختلف باعث می‌شود پیام و هدف در کمترین زمان ممکن به مخاطب انتقال یابد.

قابل ذکر است دبیرخانه این جشنواره در شهر جدید گلبهار به پاس توجه و همراهی هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری، به تمام شرکت کنندگان لوح یادبود و تقدیر اهدا می‌کند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار