پرونده محتکران پودر‌های شوینده روز میز تعزیرات مازندران

برای یک واحد پخش کالا در مازندران که موجودی پودر شوینده را اعلام نکرده بود،پرونده ای به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در پی بازرسی از یک واحد پخش کالا از سوی بازرسان این سازمان مقدار ۸۰ هزار و ۱۳۷ کیلو گرم پودر شوینده کشف شده است،گفت:برای متصدیان این واحد به دلیل عدم اعلام موجودی، پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

او در ادامه به کشف ۸۸ حلب روغن نباتی از یک فروشگاه مواد غذایی در ساری اشاره و افزود: برای این فروشگاه به اتهام عرضه خارج از شبکه، پرونده پنجاه و چهار میلیون ریالی تشکیل شده است.

قوانلو گفت: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک شرکت تعاونی موفق به کشف احتکار ۲۰ تن کنجاله سویا دولتی شدند که برای این شرکت پرونده تخلف یک میلیاردی و ششصد میلیون ریالی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار