درودگر: علی انصاریان بچه باصفا و مهربانی بود

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور درباره شرایط فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

صادق درودگر خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور  فدراسیون فوتبال درباره انتخاب حامی مالی جدید این فدراسیون عنوان کرد: با توجه به ملاحظاتی قانونی که هم ما و هم شرکت تحت قرار داد داریم،  نمی‌توانم فعلا صحبتی درباره آن انجام دهم  اما به امید خدا اطلاعیه ای درباره این موضوع را فدراسیون فوتبال به زودی اعلام خواهد کرد.

درودگر در ارتباط با درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند عنوان کرد: از درگذشت این ۲ عزیز بسیار آزرده خاطر شدم، این ۲ جزو بهترین‌های فوتبال ایران بودند و به همه جامعه فوتبال و ورزش درگذشت این ۲ عزیز را تسلیت می‌گویم.

او گفت: زمانی که من سرمربی تیم جوانان بهمن بودم علی انصاریان یکی از کسانی بود که ‌درخواست داشتم در تیم حضور پیدا کند، اما حمید علی دوستی سرمربی آن زمان تیم بانک ملی که علی انصاریان در آن تیم بود اجازه نداد که به تیم ما بیاید.

او ادامه داد: من با علیدوستی صحبت کردم و او گفت که می‌خواهم انصاریان را به تیم ملی بفرستم و به او علاقه خاصی دارم.

درودگر گفت: در آن زمان همکاری بین ما شکل نگرفت، اما زمانی که در پرسپولیس بودیم همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشتیم. علی به شدت بچه با صفا و مهربانی بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب
آقای بلانسبت پزشک محترم
اگه حر فی هست وانتقاد قبل ازفوت عزیزان میتونستی وباید میگفتی حالا که ازشما پشتیبانی دربرابر انتقادات و عصبانیت مردم نمیشه یادت اومده که بگی
شما خائن به مردم و بهداشت هستی پزشک نیستی تاجر جان هستی. متاسفم متاسفم و متاسفم برای این پزشک احمدی های جدید در جامعه خفه خون میگیرن تا عزیزای ما بمیرن. شانسی دوتا آدم معروف محبوب مردن تا بوی تعفن از این آدما بیاد بیرون
آخرین اخبار