هفته سیزدهم لیگ آزادگان؛

شکست بد موقع تیم هوادار/ برد ارزشمند مس کرمان مقابل ملوان

در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز ۹ دیدار برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی مس کرمان به مصاف آرمان گهر رفت.

این دیدار با نتیجه ۱ بر صفر به سود شاگردان مهاجری در مس کرمان به پایان رسید تا این تیم صاحب پیروزی ارزشمند شود. ملوان هم با این شکست، به ادامه روند ناکامی خود ادامه داد.

مس کرمان با این برد ۲۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر با تیم هوادار، در جایگاه دوم ایستاد. ملوان با این شکست، ۱۷ امتیازی ماند و در جایگاه هشتم جدول ایستاد.

تیم هوادار، که هدایت آن را رضا عنایتی بر عهده دارد مقابل گل ریحان البرز با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۳ بر یک شکست خورد. تیم هوادار با این شکست، ۲۴ امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان، در صدر جدول باقی ماند و فرصت فاصله انداختن با سایر تیم‌‎ها را از دست داد.

دیگر تیم مدعی یعنی، پارس جنوبی جم مقابل بادران قرار گرفت و با نتیجه ۱ بر صفر شکست خورد. شاگردان محمد نصرتی در پارس چند هفته‌ای است که وارد بحران شده‌اند و در کسب برد ناکام هستند، اتفاقی که اگر ادامه دار باشد، می‌تواند گریبان گیر آن‌ها شود.

تیم بادران، اما به روند صعودی خود ادامه داد و توانست برد شیرینی را به دست بیاورد و جایگاه خود را در جدول تغییر دهد. بادران با کسب این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول  ایستاد. پارس جنوبی جم، با ۱۸ امتیاز در جایگاه ۷ جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

فجرسپاسی این هفته میزبان استقلال خوزستان بود. دیدار این دو تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. کسب پیروزی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود و می‌توانستند فاصله خود را با سایر رقبا کم کنند.

استقلال خوزستان، مانند پارس جنوبی چند هفته‌ای است که در کسب پیروزی ناکام است و باید دید که این ناکامی تا کی ادامه دار خواهد بود.

فجر سپاسی با این تساوی، ۲۱ امتیازی شد و در چهارم جدول قرار گرفت. استقلال خورستان هم،۲۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

بازی دو تیم چوکای تالش و استقلال ملاثانی به دلیل بارش باران و شرایط نامناسب لغو شد.

نتایج بازی‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان

خوشه طلایی ساوه ۱ - ۰ قشقایی شیراز

مس کرمان ۱ - ۰ ملوان

نود ارومیه ۱ - ۰ آرمان گهر

شهرداری آستارا ۲ - ۱ رایکا بابل

فجر سپاسی ۰ - ۰ استقلال خوزستان

گل ریحان البرز ۳ - ۱ هوادار

بادران تهران ۱ - ۰ پارس جنوبی جم

شاهین شهرداری‌بوشهر ۰ - ۰ خیبر خرم‌آباد

استقلال ملاثانی-چوکا تالش (لغو شد)


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار