اعلام محدودیت‌های کرونایی در رامهرمز

فرماندار رامهرمز جزئیات محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان را تشریح کرد.

هرمز بهاروند فرماندار رامهرمز درخصوص مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع بیش از پیش ابتلا به بیماری کرونا در رامهرمز، اجرای محدودیت‌های کرونایی از فردا دوشنبه ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، شغل‌های گروه یک با محدودیت‌های ویژه اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل می‌شوند، ضمن اینکه خیابان‌های مرکزی شهر نیز در مدت مذکور مسدود خواهند شد.

بهاروند با اشاره به ممنوعیت فعالیت خوانندگان و مداحان و همچنین استفاده از ساز و دهل در مراسم دفن اموات بیان کرد: اموات در سردخانه بهشت آباد رامهرمز نگهداری می‌شوند و دفن آن‌ها از ساعت ۴ تا ۶ صبح انجام می‌شود، همچنین بازار صفا که در زمینه عرضه دام فعال است و پارک جنگلی این شهرستان به مدت هفته تعطیل هستند.

فرماندار رامهرمز اظهار داشت: مدارس، مساجد، سالن‌های ورزشی، نماز جمعه و جماعات، آرایشگاه‌های زنانه و قلیان سرا‌ها تعطیل می‌شوند و منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد اعمال خواهد شد، ضمن اینکه ادارات باید با حضور یک دوم کارمندان و کارکنان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.