فجر ۳۹؛

انتقاد کارگردان تئاتر از نحوه بازبینی آثار برای حضور در جشنواره

حامد شیخی، بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره نحوه بازبینی آثار و معیار بازبینی بر اساس حضور چهره‌های مطرح در نمایش صحبت کرد.

حامد شیخی، بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،

درباره جشنواره تئاتر فجر گفت: امیدوارم مسئولان جشنواره در دوره‌های بعدی مانند این دوره عمل نکنند و فقط با شنیدن نام افراد مشهور، مجوز ورود اثر به جشنواره را ندهند. می‌دانم که هیچ اثری در بازبینی دیده نشده است و فقط به این نگاه کردند که اسم چهره مطرحی در این نمایش وجود دارد، و اگر اسم مطرحی در آن نباشد آن اثر را نپذیرفته اند.

وی ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم که معیار آنان برای رد یا پذیرش این اثر همین گونه بوده است، چون دیده ام که در یک سال گذشته چه آثار مطرحی داشتیم که متاسفانه، چون خالی از چهره بودند در جشنواره تئاتر فجر تایید نشده اند و این جای افسوس دارد.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره کرونا در سالن‌های تئاتر افزود: تئاتر ما به پانزده تماشاچی هم راضی است و قرار نیست در سالن تئاتر اتفاق بدی بیفتد. منشا کرونا در سفر‌ها و مهمانی‌ها است. کسی در سالن تئاتر کرونا نگرفته است که انقدر می‌ترسیم. در نتیجه کلا افراد برای تماشای اثر نمایشی به اسم و چهره توجه نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار