انگلیس برای اولین بار جزئیات حمله سایبری علیه داعش را فاش کرد

انگلیس برای اولین بار از جزئیات حملات سایبری خود علیه گروه تروریستی داعش با هدف جلوگیری از حمله پهپاد‌های این گروه پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز، انگلیس برای اولین بار جزئیاتی از یک عملیات سایبری سری علیه گروه داعش پرده برداشت.

دو مقام ارشد نظامی انگلیس، که مسئولیت نظارت بر این حمله سایبری را برعهده داشتند، اعلام کردند عملیات سایبری مذکور با هدف جلوگیری از حمله پهپاد‌های نیرو‌های داعش صورت گرفت. بنا به اطلاعات افشا شده عملیات سایبری مذکور ترکیبی از هک و حملات پنهانی بود که علیه جنایتکاران و تروریست‌ها در منطقه خاکستری انجام شد.

ژنرال سر پاتریک ساندرز، فرماندهی استراتژیک انگلیس هشدار داد که دشمنان لندن از رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد تفرقه، گسترش نظریه‌های توطئه و از هم گسیختن جامعه استفاده می‌کنند. این ژنرال انگلیسی تاکید کرد از یک نیروی سایبری جدید که سال گذشته راه اندازی شد می‌توان برای محافظت از انگلیس در برابر حملات غیر اطلاعاتی به صورت آنلاین استفاده کرد.

یک فرمانده انگلیسی دیگر نیز در این باره گفت من فکر می‌کنم این یک پیام واقعا قوی است که ما و متحدانمان قصد نداریم فضای مجازی را به عنوان مکانی غیرقابل رقابت ترک کنیم.

انگلیس پیشتر عنوان کرده بود که از حملات سایبری علیه نیرو‌های داعش استفاده می‌کند، اما برای اولین بار جزئیات چنین عملیاتی رسانه‌ای شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار