مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

الگوگیری از قرآن، رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است

نیسی گمراوی الگوگیری از قرآن و تمسک به آن را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و بر انس با قرآن کریم تاکید کرد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه محفل انس با قرآن کریم که در دبیرستان شاهد رضوان و با همت کارشناسی قرآن و عترت به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ثمرات تمسک به قرآن کریم است.

او با بیان اینکه قطعا رمز تداوم این انقلاب هم محور قرار گرفتن قرآن در جامعه است، افزود: قرآن همچنان یاور مردم در جامعه اسلامی ایران عزیز و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشد و همگان با توسل به این کتاب آسمانی روزگار خود را سپری کنند.

با وجود همه اختلافات ما شاهد یک الگو همانند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بودیم که در سطح بین المللی و علمی درخشید و در حقیقت یک نمونه موفق در بیداری اسلامی در جهان اسلام است و امام راحل ثابت کرد که با پیروی از احکام قرآن می‌توان آسایش و سعادت مردم را در دنیا و آخرت تأمین کرد.

به باور مسلمانان و بر اساس آنچه که در قرآن آمده است خداوند وعده داد که به مسلمانان قدرت خواهد داد تا پیام اسلام را به گوش همه برسانند به گونه‌ای که این دین در دنیا سربلند باقی خواهد ماند. قرآن کریم به وضوح بر نیاز‌های بشر در جامعه و توسعه ابعاد سیاسی و اقتصادی جوامع بشری تأکید می‌ورزد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.