برپایی میز خدمت مسئولان در شازند

مسئولان شهرستان شازند علاوه بر افتتاح طرح‌ها میز خدمت به مردم برپا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسئولان شهرستان شازند علاوه بر افتتاح طرح‌ها در محل بخشداری مرکزی میز خدمت به مردم برپا کردند.

در این نشست فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری، منابع آب، توزیع برق، راهداری و حمل ونقل، بنیاد مسکن، صنعت، معدن وتجارت به درخواست‌ها و سئوالات مردم، شورا‌ها و دهیاران بخش مرکزی پاسخ دادند.

همچنین اتاق درس تربیت بدنی در مدرسه پروین اعتصامی شازند ویک گلخانه در روستای علی آباد و منزل محروم در روستای کزاز افتتاح شد.

افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی روستا‌های بخش مرکزی در روستای پاکل شامل زیر سازی و آسفالت همراه با رمپ‌های ورودی و خروجی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و بلوار ورودی به طول ۳۰۰ متر وعرض هر لاین ۷ متر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین جدولگذاری کناره‌های خیابان و بلوار به طول ۹۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و پل عرضی آبرو به طول ۲۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رجبی فرماندار شهرستان شازند همچنینبا خانواده شهید رحیم رجبی و یک خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای پاکل دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.