تأمین امنیت و مبارزه با تهدید‌های آن با کمک نیرو‌های مسلح

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: لازمه توسعه و پیشرفت پایدار کشور امنیت است و نیرو‌های مسلح نقش بسیار مهمی در فرآیند تأمین امنیت ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تبریک گرامی داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، بر نقش بسیار مهم نیرو‌های مسلح در فرآیند تأمین امنیت و مبارزه با تهدید‌های آن تاکید کرد.

او گفت: توسعه و پیشرفت پایدار و امنیت مکمل یکدیگر بوده و هر یک زمینه ساز دیگری تلقی می‌شود که امروزه نیرو‌های مسلح نقش بسیار مهمی درفرآیندتأمین، گسترش، تقویت و ارتقای امنیت و مبارزه با تهدید‌های آن ایفا می‌کند.

حجت الاسلام مرادی افزود: انگیزه‌های الهی، معنوی، روحیه انقلابی و آگاهی عامل تقویت اراده بین نیرو‌های مسلح و موفقیت آن‌ها در برابر دشمن و توطئه‌های آن می‌باشد که باید علاوه بر این شاخص‌ها از نظر مادی و تجهیزات پیشرفته تقویت و ارتقاء پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: اقدام حماسی و دلیرانه نیروی هوایی ارتش در بیعت تاریخی با حضرت امام خمینی (ره) نقطه عطفی در جریان شکل‌گیری، تسریع پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته است و همواره مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی قدردان این عزیزان هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.