گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید تبعیض میان کارکنان دولت برطرف شود/ طرح مجلس برای استخدام نیرو بر اساس آزمون استخدامی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: طبق طرح مجلس استخدام هر نیرویی بر اساس آزمون استخدامی خواهد بود.

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان با اشاره به بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: بسیاری از کارکنان به  یک میزان ساعت و فعالیت در یک سازمان دولتی دارند اما به دلیل وجود قرارداد‌های جزیره‌ای از حقوق و مزایای یکسان برخوردار نیستند و فاصله و تبعیض زیادی را تحمل می‌کنند.

گودرزی بیان کرد: ما  درصدد  ساماندهی افرادی هستیم که در دستگاه‌های دولتی به شکل مختلف مشغول به کار هستند و به بعد با سازوکار مشخص استخدام را قانونمند خواهیم کرد.

وی گفت: در قالب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت استخدام ضابطه‌مند و از این پس به کارگیری هر نیرویی در هر نهاد و ارگانی بر اساس آزمون استخدامی خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ساماندهی افراد  به اعتبار چندانی  نیاز نداشته  و مغایرتی با اصل ۷۵ قانون اساسی ندارد، بنابراین  با تعامل دولت و مجلس می‌توانیم  رضایتمندی بالایی را میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم.

وی  تصریح کرد: اولویت اول کمیسیون اجتماعی این است که طرح ساماندهی استخدام کارکنان در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد، امیدواریم تا پایان سال این طرح را به نتیجه برسانیم و به صحن علنی ارجاع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف - همدان
۱۴:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
آزمون برای نهضتی و مربی پیش دبستانی ، ضایع کردن حق آنهاست و حق الناس است اما برای وروردی جدید خیلی بهتر است و کسی که سواد بالاتر دارد انتخاب می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
حقوق یک سوخت رسان به هواپیما که زیر مجموعه شرکت نفت است چند برابر یک کارمند مشابه است التماس می شود حقوق همه کارکنان دولت یک سان شود
هر چند به شما ها امیدی نیست گفتم که بدانید
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام یکی از اصول انقلاب بر پایی عدالت بود . یکی دیگر کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه با فئودال ها و لیبرال ها بود و امام آنها را عامل استکبار قلمداد می کردند .
آخرین اخبار