برگزاری مسابقه دو و میدانی در منطقه جاده سد دز اندیمشک

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک، گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقه دو و میدانی در جاده سد این شهرستان، انجام شد

سید ناصرحسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: مسابقه دو و میدانی ویژه کارگران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با همکاری این اداره، اداره ورزش و جوانان و بسیج کارگری در منطقه جاده سد دز اندیمشک با هدف ارتقای سلامت جامعه هدف انجام شد.

او افزود: امروزه به دلیل اینکه مردم در شهر‌ها زندگی می‌کنند و مدام مشغول به کار هستند از نیاز‌های طبیعی خود دور شده اند، ورزش نکردن باعث می‌شود زمینه برای ابتلا به انواع بیماری‌ها از جمله دیابت، فشار، چربی خون، مشکلات روح و روان و ... محیا شود.

حسینی ادامه داد: ورزش را می‌توان به عنوان وسیله‌ای مطلوب برای تجدید قوای جسمی و روحی و نشاط و شادابی افراد در نظر گرفت، به همین منظور این مسابقه دو و میدانی در اندیمشک با هدف ارتقای سلامت کارگران، تشویق آن‌ها به ورزش و فراموش نکردن آن در کنار شغل خود به صورت روزانه، برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پایان تصریح کرد: در این مسابقه که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد به ۱۰ نفر اول جوایزی اعطا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.