بزرگترین "پرچم ایران" بر فراز مشهد به اهتزاز در آمد

بزرگترین پرچم ایران شرق کشور در مشهدمقدس به مناسبت ایام دهه فجر به اهتزاز درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با حضور محمدمحسن مصحفی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، جمعی دیگر از مدیران شهری و اعضای شورای شهر و خواهر شهید صیادشیرازی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور و سومین پرچم بزرگ ایران رونمایی شد.

این پرچم به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی و همکاری شهرداری منطقه ۹ مشهد در کوه پارک به اهتزاز درآمد مساحت این پرچم ۲۰۰ مترمربع بوده و پایه آن بر یک سازه ۶۰ متری قرار گرفته است.

 رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در آستانه ۲۲ بهمن ماه شاهد برگزاری سه رویداد مهم از جمله رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور، رونمایی از نقاشی دیواری شهید صیاد شیرازی و رونمایی از سردیس شهید اندرزگو هستیم.

او افزود: پرچم هر کشور برای آن ملت یکی از عناصر وحدت بخش است که همه مردم آن را به عنوان یک عنصر مقدس می‌شناسند و برایش احترام قائل هستند.


رونمایی از بزرگترین پرچم در شرق کشور


بهزاد چوپانکاره رئیس اداره امور هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت:  به منظور اقدامات خوب و فرهنگی که توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد صورت می‌گیرد، امروز شاهد رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور و سومین آن در ایران هستیم.

او با بیان اینکه انقلاب به عنوان یک عنصر فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خوشحالیم این رویداد‌ها در آستانه ۲۲ بهمن ماه صورت گرفت.

رئیس اداره امور هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدادامه داد:  انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن برای ما دارای اهمیت ویژه‌ای است و ما یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پرچم توی کل کشور یا فقط مشهد بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
انشالله این پرچم به دست امام زمان برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
وااای چققدر بزرگه