علاقمندان به بازی منتظر گوشی Black Shark ۴ باشند

اطلاعات و تصاویر جدیدی از یک گوشی منتسب به بلک شارک ۴ منتشر شده که در این گزارش خواهید دید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اسناد TENAA شاخه بازی شیائومی، در حال آماده سازی دو گوشی جدید از Black Shark برای عرضه به بازار است. جالب است بدانید Black Shark (بلک شارک) به معنی کوسه سیاه است.

ما پیش از این دستگاهی را با شماره مدل KSR-A۰ و برخی مشخصات اصلی آن مشاهده کرده ایم و امروز هم از دستگاه دیگری به نام PRS-A۰ همراه با تصاویر آن رونمایی شد.

این گوشی جدید دارای آرم Black Shark در پشت آن است، اما به احتمال زیاد دارای LCD می‌باشد، چون می‌توانیم یک اسکنر اثر انگشت را در کنار آن ببینیم. پس از همین جا مشخص می‌شود که اسکنر اثر انگشت در زیر پنل جلویی قرار ندارد.

آخرین اطلاعات از Black Shark ۴

به نظر می‌رسد، PRS-A۰ احتمالاً به رنگ وانیلی باشد و کلید تنظیم صدا هم در سمت چپ قرار دارد. صفحه نمایش نیز احتمالا آب گریز باشد، چیزی که یک دو قطبی بین طرفداران گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است.

در پشت این گوشی، می‌توان یک طراحی نسبتا ساده و سه دوربین تراز شده به صورت افقی و همچنین یک فلاش کوچک LED را مشاهده کرد. طراحی هیچ چیز پر زرق و برق نیست پس احتمالا این گوشی بر عکس مدل KSR-A۰ هوشمند پرچمدار نیست.

Black Shark می‌تواند از iQOO پیروی کند و گزینه مقرون به صرفه تری در سبد بازی‌های خود داشته باشد.

در هر حال گزارش‌ها حاکی از آن هستند که، شیائومی به زودی از گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ رونمایی می‌کند؛ اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ معرفی آن از سوی خود کمپانی منتشر نشده، اما برخی منابع آگاه اعلام کرده اند که مراسم رونمایی این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور برگزار خواهد شد.

خط تولید بلک شارک همواره گیمر‌ها و علاقه‌مندان به بازی را با گوشی‌های عالی و بی نظیرش شگفت زده می‌کند، اما این دوستداران باید تا رونمایی این گوشی جدید صبر کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار