سفر مجازی دانش آموزان قزوین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دانش آموزان استان قزوین ۲۷ و ۲۸ بهمن به صورت مجازی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرباز مسئول بسیج دانش آموزی قزوین گفت: اردو‌های معرفتی و زیارتی راهیان نور به صورت مجازی در ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه نهم، دهم و یازدهم دبیرستان در رشته‌های نظری و کار و دانش برگزار خواهد شد.

به گفته سرباز، دانش‌آموزان می‌توانند ۲ ساعت در نوبت صبح و ۲ ساعت در نوبت بعدازظهر از مناطق عملیاتی هشت‌سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی قزوین گفت: ۳۷ هزار نفر از دانش آموزان قزوینی در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده در طول برگزاری این اردو‌ها از هر استان طی زمان مشخص پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور رفته و تولید محتوا خواهند کرد و آن‌ها را در قالب کلیپ، عکس و زیارت مجازی یادمان‌ها برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنند؛ دانش‌آموزان نیز در بستر شبکه شاد می‌توانند این تصاویر را دریافت کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی قزوین تاکید کرد: برنامه‌های راهیان نور در قالب یک برنامه تولیدی و در چهار زمان طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه از طریق شبکه استانی پخش خواهد شد.

سرباز گفت: در پایان اردوی مجازی راهیان نور از دانش‌آموزان شرکت‌کننده آزمون گرفته می‌شود و به شرکت‌کنندگان این دوره از اردو‌های معرفتی راهیان نور گواهی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.