بیرانوند به یاد انصاریان و میناوند در بلژیک

دروازه بان تیم آنتورپ بلژیک قبل از بازی تیمش یاد و خاطره ۲ ستاره فقید فوتبال ایران را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب  مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بلژیک، تیم آنتورپ به مصاف بروژ رفت و در حالی که بیرانوند روی نیمکت آنتورپ حضور داشت، این تیم متحمل شکست ۳ بر یک شد.

قبل از این دیدار علیرضا بیرانوند در عکس یادگاری که دروازه بانان  آنتورپ با مربی خود گرفتند، با پیراهنی ویژه مقابل دوربین ظاهر شد. روی پیراهن بیرانوند، تصویری از علی انصاریان و مهرداد میناوند حک شده بود.


بیشتر بخوانید


این ۲ پیشکسوت فوتبال ایران چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
موفق باشی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من، نیملبریتی هایی مانند ...و هاشمی که آشکار و روشن بخاطر گرفتن پول تبلیغ، مردم را به خارج کردن ارز از ایران و سرمایه گزاری در دبی و سایر کشورها تشویق می کنند لایق احترام نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
خیلی الکی برخی را از این طریق از دست دادیم... وقتی آقای میناوند به آقای هاشمی در روزهای اول زنگ زده که آزمایشش مثبت شده و خودش هم دوست نداشته بیمارستان بیاید اخلاقی و دوستانه اش اینجوری بود که همان روز یک سر بهش میزد و می دید برای درمانش چی کار دارد می کند و باز هم توصیه هایی بهش می کرد... باید هوای همدیگه و هر کس هوای دوستانش را داشته باشد به فکر هم باشیم به همدیگه رحم کنیم ... نگوییم به من چه هر کاری دلش خواست بکند.... همه ایرانی ها واقعا یک جورایی مهم هستند و نخبه و باعث خیر و برکت برای کشورشون هستند مخصوصا آقای میناوند که برای برگشتن به ایران حتی حاضر شد از خانمش که نمی خواست بیاید جدا شود و دوری فرزندش را تحمل کند بیشتر از این برای همدیگر مایه بگذاریم...