ترکمان: بازیکن ملی حفاری در طول بازی به ما توهین می‌کرد/ داور در حد دیدار لیگ برتری نبود

سرپرست تیم فوتسال راگای تهران گفت: تیم داوری در بازی مقابل ملی حفاری در حد لیگ برتر نبود و با تصمیمات نادرست، باعث شد بازی به جنجال کشیده شود.

علیرضا ترکمان سرپرست تیم فوتسال راگای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم برابر ملی حفاری اهواز در هفته دهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: باید این برد را به تیم ملی حفاری اهواز تبریک بگویم. قطعا آن‌ها بهتر از ما بودند که توانستند بازی را با برد پشت سر بگذارند، اما باید از تیم داوری هم انتقاد کنم.

او افزود: به خدا ما هم از اینکه بخواهیم همیشه در مورد داوری صحبت کنیم، خسته شده ایم. همچنین اصلا نمی‌خواهم برد تیم ملی حفاری اهواز را کوچک جلوه بدهم؛ زیرا همان طور که گفتم آن‌ها بهتر از ما بودند و موفق شدند ۳ امتیاز بازی را کسب کنند، اما متاسفانه تیم داوری در حد لیگ برتر نبود و با اشتباهات بسیار زیاد باعث شد بازی به جنجال کشیده شود. از مسئولان سازمان لیگ فوتسال و کمیته داوران خواهش می‌کنم دقت بیشتری نسبت به داوری‌ها داشته باشند.

سرپرست تیم فوتسال راگای تهران ادامه داد: قرار نیست تمام زحمات یک تیم با سوت‌های اشتباه تیم داوری نابود شود. آقایان مسئول بنده به عنوان سرپرست تیم راگای تهران اگر اشتباه و خطایی داشته باشم حتما قبول می‌کنم و طبق قانون هم مجازات می‌شوم، اما اشتباهات و خطا‌های تیم داوری چگونه جبران می‌شود؟ آیا با چند جلسه محرومیت داور، امتیاز از دست رفته تیم ما بر می‌گردد؟ تمام زحمات یک فصل تیم ما در بازی با ملی حفاری نابود شد.

ترکمان بیان کرد: آقایان مسئول خواهشمندم به مسائل داوری ورود کنید. این قضاوت‌ها در سطح لیگ برتر ایران که عنوان تیم اول آسیا و تیم سوم جهان را یدک می‌کشد، نیست. متاسفانه یکی از بازیکنان تیم حریف در طول بازی با فحاشی به بازیکنان تیم ما تمرکز آنان را به هم زده بود و همین موضوع باعث شد که در پایان بازی درگیری پیش بیاید.

سرپرست تیم فوتسال راگا تصریح کرد: در هر صورت امیدوارم یک مقدار وجدان داشته باشیم و کاری که کرده ایم و حرفی که زده ایم را قبول کنیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار