جلالی: بازیکنان روز‌های خوبی برای نساجی رقم می‌زنند/ هواداران نگران نباشند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان  اظهار کرد: هر روزی که از کارم در نساجی می‌گذرد نسبت به  آینده امیدوارتر می‌شوم. همکاری خوبی از طرف  عوامل باشگاه می‌بینم. همچنین بازیکنان  با طراوت و خوب  تمرین می‌کنند و  به من هم انرژی می‌دهند. همه این مسائل باعث شده است که حس خوبی به کارم در نساجی پیدا کنم.  

او ادامه داد: من به هواداران  می‌گویم که ما به شدت کار می‌کنیم و بازیکنان اشتیاق زیادی دارند که روز‌های خوبی را برای نساجی رقم بزنند و به لطف خداوند  طرفداران  شاهد روز‌های خیلی خوب برای نساجی خواهند بود.

بازیکنان جوان سرمایه نساجی می شوند  

جلالی درباره وضعیت تیم نساجی برابر تیم گل گهر سیرجان، گفت: متاسفانه بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم. قهاری، ممشلی، مهدی نظری، عرفان گل محمدی و محمود قائد رحمت بازیکنانی هستند که به بازی پایانی نیم فصل اول نمی‌رسند. البته  سعید بیگی و بایرامی هم بازیکنان محروم تیم ما هستند، اما بازیکنان جوانی از تیم‌های پایه آوردیم که من نسبت به عملکرد و شایستگی آن‌ها اطمینان کامل دارم و خواهید دید که آن‌ها برای نساجی سرمایه‌های بزرگی خواهند شد.  

سرمربی نساجی درباره نتیجه نگرفتن این تیم در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما فقط در بازی با استقلال تاکتیک دفاع فشرده را اجرا کردیم که اقتضای آن بازی بود، در بازی با شهرخودرو به طور کامل بازی پایاپایی داشتیم و مقابل ذوب‌آهن هم یک بازی برتر داشتیم.   به امید خدا امتیازگیری ما از این هفته آغاز می‌شود.

ما با ۵۰ بازیکن صحبت کردیم 

جلالی  عنوان کرد: طی ۱۰ روز گذشته حدود ۵۰ بازیکنی که احتمال می‌دادیم بتوانیم جذب کنیم، از طرق مختلف با آن‌ها صحبت کردیم.  اقدامات خوبی انجام دادیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. انشاالله هفته آینده بتوانیم خبر‌های خوبی به هواداران بدهیم.

او درباره چمن ورزشگاه شهدای ساری گفت: فرصت نکردم از این ورزشگاه بازدید کنم.

سرمربی نساجی مازندران خاطر نشان کرد: حس و حال هواداران را می‌فهمم و می‌دانم نگران هستند. صحبت‌های آن‌ها را می‌شنوم. آن‌ها را درک می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار