مدیر عامل شرکت متروی تهران خبر داد؛

رونمایی از قطار ملی در اسفند ماه ۹۹

امام درباره جزییات تولید قطار ملی سه واگن و هفت واگن و زمان رونمایی از آن‌ها توضیخاتی داد.

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:چیزی که با معاونت علمی و فناوری در نظر گرفته بودیم این بود که رونمایی اولیه و اصلی از قطار ملی داشته باشیم که رونمایی اولیه قرار بود در ۲۱ بهمن ماه و از قطار سه واگن ملی رونمایی شود.

وی ادامه داد: توانمندی ساخت هر نوع قطار مترو در کشور وجود دارد و این مدل قطار هم نمونه ای بود که قرار شد رونمایی شود و آماده سازی شده بود اما مقداری ناهماهنگی در برنامه ها وجود داشت و گفته شد چون رونمایی اصلی هم نزدیک است ، در اسفند ماه رونمایی از قطار ۳ واگن و ۷ واگن با هم انجام شود.

امام بیان کرد: در واگن سازی تهران قطار سه واگن آماده سازی و مونتاژ شده است و به سرعت در حال آماده سازی ۴ واگن دیگر هستیم که بعد از نصب قطار ۷ واگن هم خواهیم داشت.امیدواریم تا پایان سال قطار معمول در شبکه مترو است را تکمیل و رونمایی کنیم.

مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: قطارهای سه واگن در خطوطی مثل خط انشعابی فرودگاه مهرآباد در خط ۴ مترو یا در مسیر ادامه خط ۱ تا فرودگاه امام خمینی که مسافر کمتری دارد ،استفاده دارد.

وی افزود:در هفته پیش رو دو برنامه افتتاح داریم،اولی افتتاح پست های برق آزادگان و امیرکبیر است و برنامه دیگر ما افتتاح ورودی های دوم ایستگاه بسیج و میدان صنعت در خط ۷ را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار