اسدی: اگر ماشین سازی استارت اول را بزند، روی غلتک خواهد افتاد

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی قبل از بازی با صنعت نفت درباره این دیدار توضیحاتی را بیان کرد.

محمد امین اسدی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت سبزپوشان تبریزی، اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و در چند بازی اخیر نظم تیمی خوبی پیدا کرده‌ ایم. چه بازیکنان داخل زمین و چه روی نیمکت فقط برای برد تیم تلاش می‌کنند.

او افزود: وقتی کادر فنی و بازیکنان تیم‌های مقابل بعد از بازی با ماشین سازی از کیفیت کار ما تعریف می‌کنند و می‌گویند جای شما بین چند تیم بالای جدول است، خودش گویای همه چیز است. ما نتوانسته‌ایم با وجود ارائه بازی‌های خوب به پیروزی برسیم که به شانس فوتبالی مربوط می‌شود.

اسدی ادامه داد: داوری‌ها هم می‌توانست به نفع ما باشد. تلاش خواهیم کرد تا با پیروزی مقابل صنعت نفت، تیم به شرایط خوب برسد. تیم ما اگر استارت اول را بزند، روی غلتک خواهد افتاد.

او در خصوص وضعیت مالی باشگاه ماشین سازی و اینکه آیا رقم قرارداد تمام بازیکنان زیر ۵۰۰ میلیون تومان است یا خیر، گفت: خیلی در جریان وضعیت مالی باشگاه نیستم چون تازه به تیم اضافه شده‌ام. رقم قرارداد بازیکنان ما ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان است.

بازیکن ماشین سازی ادامه داد: قرارداد کم یا دیر پرداخت کردن آن به بازیکنان ضربه خواهد زد زیرا وقتی بازیکنان با بدقولی مواجه می‌شوند، تمرکزشان را از دست می‌دهند. وقتی هم که تمرکز از بین برود، خیلی نمی‌توان عملکرد خوبی در زمین داشته باشد.

اسدی در خصوص آمادگی بالای خود با وجود دیر اضافه شدن به تیم، اظهار داشت: به دلیل مسائلی که بود دیر به تیم اضافه شدم اما تمرینات انفرادی را در این مدت انجام دادم. تلاش می کنم تا به هدفی که دارم، برسم. بازیکنان دیگر هم تلاش زیادی کردند تا من گل بزنم. این روند بهتر و بهتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار