سربازان غائب خود معرف در استان مرکزی تسهیلات ویژه می‌گیرند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ارائه تسهیلات ویژه پلیس به مشمولان خود معرف سربازی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محسن خیری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در آخرین تصمیمات اتخاذ شده در قرارگاه احضار و اعزام فرماندهی انتظامی استان، تسهیلاتی ویژه برای مشمولان غائب خودمعرف بالای یک سال مصوب شد.

سرهنگ خیری افزود: این مزایا به منظور ترغیب و ایجاد انگیزه مشمولان غائب درنظر گرفته شده تا از این فرصت استفاده کنند.

او اضافه کرد: هر یک از مشمولان غائب بالای یک سال در سطح استان مرکزی می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی و یا نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان در اراک و تمامی شهرستان‌های استان درخواست اعزام خود را ثبت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: برابر تصمیمات گرفته شده، این افراد در محل سکونت خود جذب و به کارگیری خواهند شد و همچنین ۱۸۰ روز اضافه خدمت سنواتی آنان نیز به طور کامل مورد بخشش قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: در صورتی که مشمولان غائب بالای یک سال غیبت متاهل باشند ضمن بهره مندی از مزایای اشاره شده، خدمت آن‌ها به صورت اداری در نظر گرفته خواهد شد که این کار به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکلات خانوادگی برای آنان است.

سرهنگ خیری تصریح کرد: همچنین به مشمولانی غائبی که در طول خدمت ازدواج کرده و متاهل شوند نیز برابر تصمیمات قرارگاه احضار و اعزام فرماندهی انتظامی استان، وام کمک هزینه ازدواج اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.