استفاده از زوم ۱۲۰ برابری در Xiaomi Mi 11 Ultra

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت شیائومی از پردازنده Snapdragon ۸۸۸ SoC در گوشی Mi ۱۱ Ultra استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دسامبر گذشته گوشی Xiaomi Mi ۱۱ در چین رونمایی شد و اوایل این هفته اولین حضور جهانی خود را به نمایش گذاشت. انتظار داشتیم شیائومی، Mi ۱۱ Lite و Mi ۱۱ Pro را نیز در این مراسم معرفی کند، اما این اتفاق نیفتاد و در حالی که هنوز هیچ خبری از این سازنده چینی تلفن در مورد مدل‌های Lite و Pro این گوشی ارائه نشده، Mi ۱۱ Ultra در یک ویدیو به نمایش درآمد.

یک یوتیوبر فیلیپینی فیلم Mi ۱۱ Ultra را در کانال خود بارگذاری کرده است. البته این ویدئو در حال حاضر قبل از اینکه برای تماشای همه آزاد باشد، فعلا به صورت خصوصی نمایان است. شیائومی Mi ۱۱ Ultra به لطف وجود یک دوربین بزرگ در پشت که سه دوربین مختلف ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ دارد، ما را به یاد Poco M۳ می‌اندازد.

زوم ۱۲۰ برابر با شیائومی Mi ۱۱ Ultra

ما دو مدل را در این ویدئو می‌بینیم، یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ سیاه، که سمت راست هر دوی آن‌ها نوشته شده پریسکوپ ۱۲۰X، که این یعنی قابلیت زوم این دستگاه ۱۲۰ برابر است.

مشخصات کلی گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Ultra لو رفت

بر اساس ویدئوی منتشر شده از این یوتیوبر، Xiaomi Mi ۱۱ Ultra یک صفحه نمایش OLED منحنی ۶.۸۱ اینچی دارد که توسط Gorilla Glass Victus پوشانده شده و در گوشه بالا سمت چپ جای دوربین سلفی است که دوربینی برای عکسبرداری سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. گوشی Mi ۱۱ Ultra مجهز به پردازنده مرکزی Snapdragon ۸۸۸ SoC و دارای MIUI ۱۲.۵ است.

مشخصات Xiaomi Mi ۱۱ Ultra

سایر مشخصات فاش شده Xiaomi Mi ۱۱ Ultra، شامل پشتیبانی از 5G، درجه بندی IP۶۸، بلندگو‌های تنظیم شده توسط Harman / Kardon و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سیمی و بی سیم ۶۷ وات و شارژ بی سیم معکوس ۱۰W است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی نصب یک نمایشگر کوچک در پشت قاب است، که واقعا حیرت انگیز است. هیچ خبری از شیائومی در مورد Mi ۱۱ Ultra نیست، اما اکنون که در یک ویدیو به نمایش درآمده یعنی احتمالا اطلاعیه رسمی آن به زودی منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار