مربی شهر خودرو: تیم ما به خاطر ۲ اشتباه برابر فولاد گل خورد

محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو بعد از شکست مقابل تیم فولاد در مورد این دیدار توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو  درباره شکست این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: من به تیم فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم پیروزی‌های این تیم  تداوم داشته باشد. این بازی خوب بود  و کاری به تیم حریف ندارم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما به خاطر  ۲ اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم هرچند که توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.  

او افزود: چیزی که برای ما مهم بود سلامتی بازیکنان بود و زحمتی که آن‌ها کشیدند و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. متأسفانه امروز هم شانس بد فوتبال به ما رو کرد.   تیم فولاد تنها ۳ موقعیت داشت که ۲ فرصت را گل کرد و آن هم به خاطر  اشتباهات خودمان بود که امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. البته به بازیکنانمان تبریک می‌گویم، چون مردانه بازی کردند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره رضایتش از عملکرد شهر خودرو بیان کرد:‌  با توجه به  توانایی و بازیکنانی که داشتیم، اما در خیلی بازی‌ها هم لطمه خوردیم.

نوازی درباره  داوری این دیدار گفت: داوری اصلاً خوب نبود و سوتی به سود ما زده نشد. نکونام ۳ بار خواست تعویض انجام بدهد و بازی از جریان افتاد. با این حال چطور داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت؟ برای دیگر تیم‌ها ۹ الی ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود، آن هم برای تیم ما که عقب است. داور در خیلی از صحنه‌ها عقب‌تر بود و نمی‌دانم داوران چگونه قضاوت می‌کنند. تیم‌ها با این اتفاقات رخ داده در داوری لطمه می‌خوردند. به هر حال با  همه تلاش و زحمتی که می‌کشیم یک تصمیم اشتباه کار را خراب می‌کند. داور مسابقه  اول بازی به اشتباه به بازیکن ما کارت داده است. بازی را ببینید که چرا سر ما این گونه بریده می‌شود و تمرکز بازیکنانمان به هم می‌ریزد؟ تمام این مسائل دلیل نتیجه نگرفتن است.

وی  افزود: تیم ما جوان و با انگیزه است و  اگر بگذارند ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. هفته گذشته به خاطر حاشیه‌هایی که رخ داد به مس رفسنجان در زمین خودمان باختیم. متأسفانه شانس با ما یاری نمی‌کند و امیدوارم این مسائل درست شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار