برگزاری کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی زنان فرهنگی

مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان از برگزاری کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی و دانش‌افزایی زنان فرهنگی در پست‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدی مشاور مدیر کل در امور زنان آموزش و پرورش استان گفت : به همت امور زنان جهت دستیابی به بخش‌هایی از ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه کارگاه مجازی آموزش مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر در فضای شاد برای بیش از ۱۵۰ نفر از زنان فرهنگی شاغل در پست‌های مختلف اجرا می‌شود.

او با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی‌های جمیت بزرگ بانوان فرهنگی و دانش‌افزایی آنان جهت نقش آفرینی در مدیریت آینده و بالندگی کشور گفت : مخاطبین این کارگاه شامل زنان شاغل در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناظق ۲۴ گانه استان، کارشناسان و رابطین امور زنان آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران و معاونین، مشاورین و مدرسین مدارس مجری طرح‌های ملی، استانی و منطقه‌ای این حوزه در سطح استان می‌باشد.

او افزود: ۶۰ درصد از جمعیت فرهنگیان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و ورود این بخش عظیم از جمعیت به عنوان نیمی از سرمایه آموزش پرورش در حوزه‌های مختلف نیازمند فراهم نمودن بستر فرهنگی و آموزشی مناسب و به موقع برای آن‌ها است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.