امسال؛

کمک حدود ۳ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی مردم استان به جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه جشن نیکوکاری سال ۹۹ در آستانه سال نو و بهار طبیعت باهدف کمک به افراد بی‌بضاعت برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری در پایان سال به‌منظور کمک به تأمین اقلام شب عید نیازمندان در روز‌های۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه در مدارس، دفاتر کمیته امداد سراسر استان و مصلی‌های نماز جمعه اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: کمیته امداد خراسان شمالی در جهت استفاده بیشتر از ظرفیت خیران از یک ماه پیش کار خود را به‌صورت مستمر آغاز کرده است و به‌این‌ترتیب موفق شده بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کند.

او با اشاره به آمادگی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالای مردم نیکوکار استان افزود: ۱۱۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۱۲ پایگاه نیز در میادین اصلی شهر‌ها و مصلای نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: خیران می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* بدون هزینه در کمک به نیازمندان در طول شبانه‌روز کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل‌های امداد واریز نمایند.

الهی راد عنوان کرد: میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۸:۴۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم این کمک ها به دست نیازمندان برسه ممنون از شما