نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

برخی قوانین فسادزا بوده و نیاز به بازنگری جدی دارند

حجت الاسلام سبزی گفت: برخی از قوانین بستر فساد را در کشور ایجاد می‌کنند و نیازمند بازنگری جدی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستای طراز ناهید ساوه گفت: برخی از قوانین بستر فساد را در کشور ایجاد و مجریان را دچار مشکل کرده است که نیازمند بازنگری جدی دارد.

حجت الاسلام سبزی افزود: توزیع عادلانه‌ی امکانات در نقاط شهری و روستایی موجب توسعه‌ی متوازن کشور خواهد شد.

او هدف سرکشی و نشست با مردم را نظارت میدانی دانست و اضافه کرد: شناسایی ظرفیت‌های بالقوه در نقاط مختلف و تصمیم گیری برای حل مشکلات مردم می‌تواند مدیران دستگاه‌های اجرایی را در هدایت مناسب اعتبارات یاری کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ریشه معضلات موجود در توزیع ناعادلانه‌ی امکانات و مسولیت ناپذیری افراد در کشور است.

او ادامه داد: با نگاهی دقیق متوجه خواهیم شد که توجه به نقاط دیگر کشور به اندازه‌ی شهری مانند تهران نبوده و هر چقدر از مرکز کشور و مراکز استان‌ها فاصله می‌گیریم شاهد افزایش محرومیت‌ها و توزیع ناعادلانه‌ی امکانات هستیم که موجب عقب ماندگی در نقاط روستایی شده است.

حجت الاسلام سبزی در خصوص احداث زمین چمن برای جوانان روستای طراز ناهیدگفت: از طریق اداره‌ی ورزش و جوانان و یا مشارکت خیرین سعی خواهیم کرد تا در سال آینده این نیاز جوانان روستا محقق شود.

میرزایی فرماندار ساوه هم در این نشست گفت: روستای طرازناهید یکی از مراکز ثقل جمعیتی در شهرستان ساوه است که از پتانسیل‌های بالایی در برخورداری از جمعیت جوان، ظرفیت‌های اشتغالزایی و سکونت برخوردار است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با اهتمام جدی نسبت به برطرف کردن نیاز‌های مردم تلاش مضاعفی کنند.

میرزایی تصریح کرد: بودجه‌های محدود دولتی امکان پاسخگویی به همه‌ی نیاز‌های مردم را ندارد و باید با ایجاد زمینه‌های مشارکت و خودیاری مردم، موجب توسعه و رضایت عامه را فراهم آورد.

تعیین تکلیف وضعیت اراضی، قطعی مکرر آب شرب، خرابی جاده‌ی دسترسی به روستا، نبود امکانات درمانی منسب در مرکز بهداشت و نبود سالن ورزشی از مهمترین نیاز‌های مطرح شده اهالی در این نشست بود که مقرر شد معضل آب شرب روستا ظرف ده روز آینده مرتفع شود.

انتها یپیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.