بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹؛

انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر / باند سارقان خودرو در تنکابن متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

متلاشی شدن باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده، تشدید مقابله با خرده فروشان و کنترل محور‌های مواصلاتی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری و مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌ها و دیگر عوامل انتظامی در این طرح‌ها موفق شدند. ۵ باند تهیه وتوزیع موادمخدر را متلاشی و ۲۶۴ متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در این طرح ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۶ دستگاه خودرو و ۲۰ حقه وافور از متهمان کشف شد.

باند سارقان خودرو با ۸ فقره سرقت در تنکابن متلاشی شد

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه‌های سرقت موفق به شناسایی سارقان خودرو و داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران در ادامه با شناسایی ۶ متهم به سرقت خودرو از اعضای باند سارقان با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸ خودرو به همراه پلاک سرقتی و مقادیر زیادی ضبط، باند، کپسول آتش نشانی خودرو، تجهیزات و لوازم خودرو، رینگ و لاستیک، جک، عینک آفتابی، فلش مموری و ... کشف شد.

از شناسایی مالخر در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۳ کیلو تریاک در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان بهشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، مأمورن پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین شناسایی خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر، گفت: ۳ کیلو تریاک در این طرح کشف شد و ۹ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر به همراه ۱۰ معتاد دستگیر شدند.

کشف یک کیلوشیشه در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی به اجرا در آمد.

او افزود:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه ۱۰ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و، گفت:ماموران انتظامی ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، سرقت منازل و یک کیلو مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود، را کشف و ۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد و از وی مقادیری لوازم سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار