ثبت نام ۱۵۰ همیار طبیعت در جهرم

به منظور تحقق اهداف بلند مدت سازمان جنگل‌ها، مراتع وابخیزداری کشور مبنی بر حفظ و حراست از انفال و اراضی ملی ۱۵۰ نفر از طبیعت دوستان شهرستان جهرم درطرح همیاران طبیعت ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود طاهری قیری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم، گفت: از  ۱۵۰ همیار طبیعت، ۵۷ نفر  دانش آموز مروج و ۳۶ نفر محافظ بوده اند.

او، بیان کرد: به منظور اجرای طرح ۹ در ۹۹ ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی  مشارکت مردم و گروه‌های طبیعت دوست ادامه دارد.

طاهری قیری، با اشاره به نقش و جایگاه همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه همیار طبیعت و اطلاع رسانی‌های انجام شده در سطح شهرستان جهرم ، از تمامی مسئولان و سایر قشرهای جامعه برای ثبت نام در این طرح دعوت می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم،ادامه داد: فرهنگ منابع طبیعی در بین قشرهای مختلف جامعه، جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی و نیز اطلاع‌ رسانی و ترویج فرهنگ حفاظت عرصه‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح است.

او، از طبیعت دوستان شهرستان جهرم درخواست کرد برای دریافت کارت همیار طبیعت به سامانه همیار طبیعت به آدرس https://hamyartabiat.frw.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.