۲۳ هزار قطعه کارت ملی هوشمند بدون متقاضی

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۳ هزار قطعه کارت ملی هوشمند صادره در ۲ سال اخیر در استان کرمانشاه فاقد متقاضی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صادق خدادادی گفت: ۲۳ هزار و ۶۱۱ قطعه کارت ملی هوشمند صادرشده در ۲ سال اخیر در دفاتر پیشخوان استان کرمانشاه موجود بوده که صاحبان کارت‌ها با وجود دریافت پیامک تمایلی برای تحویل گرفتن آن ندارند.

او با اشاره به ۸۴ هزار و ۹۸۶ درخواست صدور کارت ملی هوشمند از طرف واجدین شرایط از ابتدای امسال  تاکنون در استان کرمانشاه افزود: حدود ۳۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در مدت مذکور در استان صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند افراد بالای ۱۵ سال هستند که دارا بودن کارت ملی هوشمند به جهت انجام برخی امور بانکی و اداری ضروری است.

خدادادی به افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یک میلیون و ۶۲۹ هزار و ۷۳۹ نفر در استان کرمانشاه واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

او ادامه داد: از مجموع افراد واجد شرایط، یک میلیون و ۲۹ هزار و ۸۳ نفر در استان کرمانشاه برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.