سرمربی تیم فوتبال پیکان:

غیر از پرتاب اوت، تاکتیک‌های دیگری هم داشتیم/ داور تحت تاثیر بازیکنان پرسپولیس تصمیم می‌گرفت

تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در ابتدای نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: جا دارد به فیروز کریمی به خاطر درگذشت همسرش تسلیت بگویم.

او درباره بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بازی با پرسپولیس که ۴ بار قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا رسیده، کار سختی است. ما اصلا به این تیم در نیمه اول اجازه استفاده از فرصت‌ها را ندادیم، اما در یک صحنه غفلت کردیم. یکی، ۲ موقعیت خوب هم به دست آوردیم که یکی از آن‌ها را سید جلال حسینی با این سن و سال و با تجربه از روی خط دروازه برگرداند. در نیمه دوم بازیکنان ما خوب کار کردند و فرصت‌های خوبی داشتیم که می‌توان گفت حتی از پرسپولیس هم بهتر بود، اما در خط دفاع و دروازه نیاز به تقویت داریم تا در نیم فصل دوم تیم بهتری داشته باشیم. به پرسپولیس هم که تیم با برنامه‌ای است، تبریک می‌گویم.

تارتار در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا تیمش تاکتیک دیگری به جز پرتاب اوت داشت، گفت: اگر بازی را ببینید حتما متوجه تاکتیک‌های دیگری که داشتیم می‌شوید. در این فصل، ۱۳ گل به جز پرتاب اوت زده‌ایم و از روی این تاکتیک فقط ۲ بار به گل رسیده ایم.


بیشتر بخوانید‌


سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص سوت‌های داور هنگام پرتاب اوت‌های نادر محمدی گفت: به اعتقاد من داور تحت تاثیر نام حریف قرار گرفت. او هر وقت که می‌خواست خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد شود، با سر و صدای بازیکنان پرسپولیس سوت می‌زد. امیدوارم تصمیمات او در محوطه جریمه حریف درست بوده باشند؛ حتی می‌توانست یک پنالتی برای تیم ما بگیرد، اما در هر صورت در این زمینه باید کارشناسان داوری نظر بدهند. عادل جزء داوران با کیفیت فوتبال ما است و امیدوارم در آن صحنه‌ها درست تصمیم گرفته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
آقای تارتار با احترامی ک واسه شما دارم از شما بعیده ایطو حرف بزنی
آخرین اخبار