شبیخون شکارچیان به تالاب سرخرود

چند شکارچی که شب هنگام قصد شکار در تالاب سرخرود را داشتند، ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دعاگو رییس اداره محیط زیست محمودآباد گفت: چند شکارچی دیشب از تاریکی هوا استفاده کرده و در ضلع جنوبی تالاب سرخرود اقدام به تیر اندازی کردند که محیط بان مستقر در کانکس  اقدام به تعقیب آنان کرد.

او با بیان اینکه که محیط بان با توجه به فاصله موجود و فرار شکارچیان موفق به دستگیری آنان نشد، افزود: تلاش برای شناسایی متخلفان با جدیت ادامه داشته و پس از تحقیق و شناسایی، این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

دعاگو با اشاره به بازگشت قو‌ها  از ۱۰ بهمن ماه از تالاب سرخرود به سیبری، گفت: بعد از تیراندازی متخلفان، کل قو‌ها که تعدادشان کمتر از یک هزار بال بود به دامگاه ازباران و سرخرود و امروز را در دامگاه و اراضی شالیزاری قسمت شمالی دامگاه ازباران سر کردند.

رییس محیط زیست محمودآباد افزود: مشکل تغذیه قو‌های مهاجر تالاب از دغدغه‌های مدیران سازمان حفاظت محیط زیست بود که با تلاش‌های انجام شده و کمک سمن‌های زیست محیطی تا کنون حدود ۳۰ تن غذای کمکی برای این پرندگان تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
با سلام از مسئولین محیط زیست و به ویژه از همکاران محیط بان بابت تلاش های شبانه روزی در جهت برخورد با شکارچیان و متخلفان سپاسگذاریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
با سلام تو رو خدا آنقدر جریمه های نقدی و جزایی را بالا ببرید که دیگر هیچ شکارچی جرات شکار این مخلوقات زیبای محیط زیست را نداشته باشد . با تشکر
آخرین اخبار