باقرخانی:

نمایشگاه بهاره برپا نمی شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال تحت هیچ شرایطی برپایی نمایشگاه بهاره نداریم .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان باقرخانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال تحت هیچ شرایطی برپایی نمایشگاه بهاره نداریم، گفت : فروش‌های فوق‌العاده و اینترنتی جایگزین نمایشگاه بهاره خواهند شد.

او گفت : به دلیل شرایط بیماری کرونا اعلام شده که تحت هر وضعیت کرونایی، برپایی نمایشگاه بهاره انجام نخواهد شد و تبعا ما در کرمانشاه برپایی نمایشگاه را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: امسال مانند برخی سال‌های گذشته فروش‌های فوق‌العاده و خصوصا فروش اینترنتی جایگزین نمایشگاه بهاره خواهد شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا ثبت‌نام از واحد‌های صنفی برای فروش فوق‌العاده آغاز نشده و دستورالعملی در این زمینه به ما اعلام نشده است، افزود: به محض اعلام این موضوع ثبت درخواست واحد‌های متقاضی آغاز خواهد شد.

باقرخانی افزود: شروع فروش‌های فوق‌العاده و خرید‌های اینترنتی که با تخفیف همراه است، احتمالا از نیمه دوم اسفندماه خواهد بود.

او ادامه داد: این فروش‌های فوق‌العاده برای رسته‌های صنفی مرتبط با خرید نوروزی مردم مانند کیف و کفش، البسته، شیرینی، آجیل و خشکبار و ... خواهد بود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می‌شود به دلیل شرایط بیماری کرونا و جلوگیری از ازدحام تعداد واحد‌های صنفی که فروش فوق‌العاده دارند افزایش پیدا کند، گفت: برای ترغیب اصناف به برپایی فروش فوق‌العاده تلاش خواهیم کرد.

باقرخانی گفت: از پارسال اقدامات خوبی برای ترویج فروش‌های اینترنتی آغاز شد که امسال نیز با جدیت پیگیر آن خواهیم بود تا هم مردم بتوانند بدون حضور فیزیکی خرید خود را انجام دهند و هم تحت هر شرایطی مشکلی برای بازار فروش اصناف ایجاد نشود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار