بسته اخبار حوادث ۲۷ بهمن ماه ۹۹؛

توقیف ۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق قبل از رسیدن به مقصد/۵ کشته و مجروح در سانحه رانندگی

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق قبل از رسیدن به مقصد

فرمانده انتظامی شهرستان "زابل" از کشف ۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون نفت کش خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی  اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "زابل-هیرمند" به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و با علایم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "زابل" تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او در خاتمه با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

تصادف منجر به حریق ۲ خودرو در محور"تفتان-خاش" ۳ کشته برجای گذاشت

 تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پارس و سواری تیبا در محور " تفتان-خاش" منجر به کشته شدن ۳ نفر شد.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده اظهار داشت: ماموران پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در محور "تفتان-خاش" از وقوع تصادف یک دستگاه سواری پارس با یک دستگاه سواری تیبا مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه رانندگی پس از برخورد، هر ۲ دستگاه خودرو دچار حریق شده که ۲ نفر داخل خودروی پارس و یک نفر داخل سواری تیبا کاملا سوخته و فوت می‌کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه انحراف به چپ خودروی سواری تیبا اعلام شده است.

سرهنگ بهروزی زاده در پایان از رانندگان خواست، از عجله و شتاب در رانندگی اکیدا خودداری کنند، با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند و از انحراف به چپ ناگهانی که باعث حوادث ناگواری شده است جدا خوداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار