تاکید بر تغییر سبک زندگی با کمک حوزه‌های علمیه خواهران

در نشست هم اندیشی با مدیران حوزه علمیه در ساوه بر تغییر سبک زندگی با کمک حوزه‌های علمیه خواهران تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نشست هم اندیشی رئیس حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و امام جمعه ساوه با مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان ساوه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست بر حضور تاثیرگذار طلاب علوم دینی در جامعه برای تقویت سبک زندگی اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در توسعه فعالیت‌های حوزه‌های علمیه، بارور کردن تقویت دینی و آموزه‌های اسلامی تاکید شد.

پیشگیری از انحطاط و آسیب‌های اجتماعی با تقویت بنیه دینی و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز با جذب واقفین و مشارکت خیرین برای تامین نیاز‌های مالی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

حجت الاسلام حسامی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی در این نشست گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای معرفی فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران در کنار تولید محتوا می‌تواند زمینه جذب بیشتر طلاب علوم دینی را فراهم کند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این نشست گفت: ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند موجب تغییر سبک زندگی و اصلاح الگو‌های تربیتی به عنوان پایه‌های معنوی در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.