ساختمان متروکه در ساوه میزبان مزرعه ارز دیجیتال

از یک ساختمان متروکه در ساوه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی این ساختمان متروکه با هماهنگی مرجع قضائی، در بازدید از این محل و طی عملیاتی موفق به کشف تعداد ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده، بیان کرد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او از مردم خواست به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.