شناسایی ۴۳۳۱ اشتراک غیرمجاز برق در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری تمام ۴ هزار و ۳۳۱ فقره اشتراک غیرمجاز شناسایی شده طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح عملکرد این شرکت در حوزه‌ شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز طی ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: طی این مدت ۴ هزار و ۳۳۱ مورد برق غیرمجاز شناسایی و در مجموع از تلفات ۷ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شد.

او گفت: از میان ۴ هزار و ۳۳۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، یک هزار و ۱۶۷ اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده بود که تمامی این اشتراکات غیرمجاز رفع شد همچنین ۳ هزار و ۱۶۴ فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران تمامی این اشتراکات غیرمجاز جمع‌آوری شده و ۲۴۷ اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

او در تشریح گزارش عملکرد اشتراکات غیرمجاز در سال ۹۹ نیز گفت: بیشترین برق‌های غیرمجاز به ترتیب در حوزه‌  امور برق اندیشه، قراملک و روشنایی شناسایی شده‌اند.

کاظمی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال ۹۸ نیز گفت: طی پارسال ۳ هزار و ۸۴۱ اشتراک غیرمجاز شناسایی و در مجموع از هدررفت ۱۱.۵ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شده بود.

او گفت: از میان ۳ هزار و ۸۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در پارسال ، یک هزار و ۱۳۱ اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده بود که ۹۵۸ فقره از آن‌ها رفع شد همچنین ۲ هزار و ۵۲۸ فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران ۲۲ هزار و ۳۱۲ اشتراک جمع‌آوری شده و ۶۸۱ اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار