شکوری: گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به ما اعلام کرد/ دولت هیچ بودجه‌ای برای ما در نظر نگرفته است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق لیستی که گل محمدی به ما داده است با بازیکنان مذاکره می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ملی کشور اظهار داشت: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان که به قهرمانان ملی کشور اهمیت می‌دهند، تشکر می‌کنم. امیدواریم این حرکت‌ها ادامه دار باشد.

گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به ما اعلام کرده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره لیست ورودی و خروجی این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت: گل محمدی بر اساس نیاز‌های فنی تیم یک لیست ورودی به ما داده است و مهدی ترابی اولین خرید ما از این لیست بود که خوشبختانه جذب شد و امیدواریم براساس لیستی که در اختیار ما است بتوانیم خرید‌های بعدی تیم را هم انجام دهیم.

او افزود: ما سعی می‌کنیم بر اساس نیاز تیم و نظر کادر فنی، اقدامات لازم را در زمینه جذب بازیکن انجام دهیم.

از موضوعات مطرح شده در جلسه هیئت مدیره و سید جلال اطلاعات زیادی ندارم

ابراهیم شکوری درباره جلسه سید جلال حسینی با مدیران این باشگاه بیان کرد: جلسه برگزار شده بین مجید صدری (رئیس هیئت مدیره)، جعفر سمیعی (مدیرعامل) و سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم بوده و از موضوعات مطرح شده در این جلسه زیاد مطلع نیستم.

مشکلات بانکی کار پرداخت پول به بودیمیر را سخت کرده است

شکوری همچنین درباره آخرین روند پرداخت پول به بودیمیر و زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: همان طور که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود، خدا را شکر ما توانستیم طبق رای فیفا مبلغ مورد نظر بودیمیر را در کمال آرامش به حساب او واریز کنیم، اما یک مقدار مسائل و مشکلات بانکی وجود دارد تا پول به حساب او بنشیند.


بیشتر بخوانید


او افزود: تا الان ما توانسته ایم ۳۱۵ هزار یورو را به صورت قطعی پرداخت کنیم. وکیل بودیمیر و خود فیفا هم تاییدیه پرداخت را به ما داده اند، انشاالله مابقی مبلغ هم طی روز‌های آینده به حساب او واریز خواهد شد و ما از این پرونده بزرگ بسیار سنگین، با کمک هواداران، بازیکنان، مربیان و پرسنل باشگاه به سلامت عبور خواهیم کرد.

امیدواریم در آینده راه‌های درآمدزایی جدیدی باز کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مالی این روز‌های سرخ ها تصریح کرد: اولویت و دغدغه اول برای هواداران پرسپولیس، حل شدن پرونده بودیمیر بوده است. مبلغ مطالبات بودیمیر بسیار زیاد بوده و تامین آن از هر طریقی کار بسیار سختی است. امیدواریم که در آینده راه‌های درآمدزایی جدیدی را باز کنیم تا باشگاه پرسپولیس هم از این مشکل خلاص شود.

از سوی دولت هیچ بودجه‌ای برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته نشده است

او افزود: از سوی دولت هیچ بودجه‌ای برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته نشده است؛ این که سایر باشگاه‌ها چطور درآمدزایی می‌کنند برای ما هم جای سوال است. باشگاه پرسپولیس به عنوان باشگاهی که در ۴ سال گذشته، ۴ دوره قهرمان لیگ برتر ایران شده و ۲ دوره در فینال آسیا حضور داشته است، جای تعجب دارد که با اینگونه مشکلات مواجه باشد.

شکوری ادامه داد: امیدواریم که همان نگاهی که به پرسپولیس است، به سایر تیم‌ها هم باشد و اگر قرار است بودجه‌ای در اختیار قرار گرفته شود، باشگاه پرسپولیس با هواداران ۴۰ میلیون نفری در ایران و همچنین هواداران میلیونی در سراسر جهان باید در اولویت قرار گیرد، چون بحث باشگاه پرسپولیس فقط بحث ورزشی نیست، بلکه یک بحث فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و حتی سیاسی- اجتماعی است که مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

تمام اعضای باشگاه پرسپولیس در روند انجام امور با هم هماهنگ هستند

ابراهیم شکوری درباره روند حل شدن پرونده‌های سنگین مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: تمام اعضای باشگاه پرسپولیس، از جمله اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، سخنگوی باشگاه و کل ارکان فنی و پشتیبانی تیم پرسپولیس با هم هماهنگ هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا باشگاه پرسپولیس را در اوج نگه داریم و خدارا شکر این اتفاق افتاده است. ما در باشگاه راجع به فرد صحبت نمی‌کنیم، بلکه راجع به خانواده پرسپولیس صحبت می‌کنیم.

در روز‌های آینده درباره اینکه مبلغ قرار داد بودیمیر از کجا تامین شده صحبت خواهیم کرد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد با کارگزار و مشکلات به وجود آمده در این زمینه اظهار کرد: همان طور که قبلا عرض کردم در حال حاضر با شرایط کنونی تیم، اولویت برای هواداران ما حل شدن پرونده بودیمیر بود تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید، انشاالله در روز‌های آینده، با عبور از اینگونه پرونده‌ها که به ما به ارث رسیده است، در رابطه با این که این مبالغ از کجا تامین شده صحبت خواهیم کرد.

از نظر فنی و ساختاری شرایط میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم

ابراهیم شکوری درباره امیدواری برای میزبانی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه پرسپولیس دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۸ را میزبانی کرد و توانست این مسابقه را به خوبی میزبانی کند و مورد تقدیر‌AFC قرار بگیرد. همچنین سِمَت قبلی که بنده در فدراسیون فوتبال داشتم، در یک سال ۵ میزبانی‌ داشتیم و ۵ بار مورد تقدیر دبیر کل‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و با بررسی شرایطی که برای میزبانی نیاز است، درخواستمان را ارسال کردیم.

او افزود: ما از نظر فنی و ساختاری شرایط میزبانی را داریم، اینکه میزبانی را به ما بدهند یا ندهند بستگی به‌ AFC دارد، امیدواریم که‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا یک تصمیم مناسب در این زمینه بگیرد. اگر میزبانی به ما برسد قطعا به بهترین شکل این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

درباره روند جذب بازیکنان تا زمان قطعی نشدن حضورشان در پرسپولیس صحبت نخواهیم کرد

شکوری در پایان درباره احتمال پیوستن لژیونر‌هایی مانند شهریار مغانلو به پرسپولیس گفت: راجع به نفر خاصی صحبت نمی‌کنم، سیاست‌ها همان سیاستی است که در رابطه با ترابی داشتیم، ما در کمال آرامش، با رعایت صلاح و صرفه باشگاه پرسپولیس حرکت می‌کنیم و زمانی که جذب هر بازیکنی قطعی شود مانند ترابی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا رحمتی
۲۰:۳۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
بله شما راست میگید ما که باور کردیم ؟؟پس چرا جذب خارجی ها را ممنوع کرده اید مگر نه اینست که ارز گران شده است تیم که از دولت هزینه نکند بلد هست چگونه خرج کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آفرین بر برادر عزیزم
خداوند پشت و پناهتان باشد و از هر جنجال بدور باشید که رمز موفقیت هر تیم اول آرامش است
آخرین اخبار