نمایشگاه فناوری اطلاعات، امنیت و حراست در عسلویه برپا شد

نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ۴۰ شرکت دانش‌بنیان که ۱۰ شرکت از آن‌ها استانی هستند دستاوردهای خود را در نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، حراست و امنیت در در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی عسلویه به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه که صد غرفه دارد ۲۶ بهمن فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در مراسم آغاز به کار آن، برپایی چنین نمایشگاهی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان استانی و کشوری را در منطقه انرژی پارس بسیار مهم خواند.

سعید زرین فر بیان کرد: برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات، حراست و امنیت برای دومین سال پیاپی با وجود مشکلات موجود به ویژه محدودیت‌های مرتبط با بیماری کرونا خوشحال کننده است.

او، ایجاد فرصت ومناسب برای ارتباط میان فروشندگان اصلی و مشتریان را یکی از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه برشمرد و گفت: همچنین خریداران با طرح درخواست خود، باعث می‌شوند تولیدکنندگان به ایده های نو برای تکمیل ارائه محصول جدید دست یابند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در منطقه‌ای که محل تمرکز مجتمع‌های عظیم صنعتی و گازی و پتروشیمی است، مهم است، به ویژه این که مدت‌هاست مدیران ارشد کشور بر اولویت خرید محصولات داخلی تاکید دارند و از طرفی، تحریم‌های ظالمانه بیگانگان شرایط مناسبی را برای توانمند سازی تولید کنندگان داخلی به وجود آورده است.

زرین فر، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و تشکیل جلسات ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات این شرکت‌ها را یکی از برنامه‌های حمایتی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.