به منظور حفظ و حراست اراضی ملی از فعالیت متخلفان و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی منطقه کودیون بخش اشکنان شهرستان لامرد جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، گفت: متخلفان با تخریب اراضی ملی و ساخت و ساز مستحدثات غیر قانونی اقدام به تصرف این بخش از اراضی ملی کرده بودند که در دام ماموران منابع طبیعی افتادند.

او، بیان کرد: عملیات رفع تصرف به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری اجرا و از از ادامه روند تصرف و ساخت و ساز جلوگیری به عمل آمد.

نکوگو، با هشدار جدی به سودجویان و متصرفان اراضی ملی از عموم مردم درخواست کرد قبل از انجام هر اقدامی در اراضی ملی با مراجعه به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مجوزهای لازم را اخذ کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد، تصریح کرد: اراضی ملی متعلق به عموم مردم است و در صورت مشاهده کوچکترین تخلفی برابر قانون و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

او، با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست جز وظایف آحاد جامعه است ادامه داد: مردم و همیاران طبیعت با مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه تجاوز و تصرف غیر مجاز اراضی ملی می توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴  یگان امداد جنگل و مرتع به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار