بایدن: از حرف زدن درباره ترامپ خسته شده‌ام

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید از اظهار نظر درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور خسته شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا می‌گوید از صحبت کردن درباره رئیس جمهور سابق این کشور خسته شده است.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی ان ان در پاسخ به سوالی درباره تبرئه ترامپ در جلسه استیضاح سنا گفت: برای چهار سال، همه آنچه در اخبار بود ترامپ بود. چهار سال آینده، من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که همه اخبار مربوط مردم آمریکا باشد. من از صحبت کردن در مورد ترامپ خسته شده ام.

بایدن پیش از این بار‌ها از اشاره به نام ترامپ خودداری کرده بود. رئیس جمهور جدید آمریکا و دستیاران ارشد او به طور کلی در اشاره به دولت قبلی در تلاش بودند تا نام ترامپ را در اظهارات علنی مطرح نکنند. با این حال بایدن همچنان برای توجیه عقب ماندگی دولت خود در ترزیق واکسن پای سوءمدیریت ترامپ در مهار همه گیری کرونا را وسط می‌کشد. هر چند ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید، به دلیل ممنوعیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، عمدتاً مورد توجه مردم نبوده است.

پس از کش و قوس فراوان، تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ برای دومین بار به در بسته خورد. سنای آمریکا بامداد شنبه با ۵۷ رای موافق در برابر ۴۳ رای مخالف به تبرئه رئیس جمهور سابق آمریکا که متهم به تحریک به شورش بود رای مثبت داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
با سلام. لقمان را گفتن ادب از که آموختی گفت از بی ادبان، گفتند چه جوری، گفت هر آنچه آنها انجام دادند من ندادم. حکایت نفرت آقای بایدن از ترامپ هست. ولی این ضرب المثل ایرانی را شاید نمی داند. حالا هر کار ترامپ کرده تو یا انجام نده یا برعکسش انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بنده پیشنهاد میدهم به برداران دموکرات برای نجات خودشان در چهار سال دیگر مقداری محافظت امنیتی را از ترامپ کم کنند تا بچه ها حسابش را کف دستش بگذارند هم ما انتقام گرفته ایم هم شما نجات پیدا میکنید البته ایران اینکار را مشروط انجام میدهد به شرط اینکه شما در مقابل این زحمت ما تحریم ها را بطور کامل بردارید وگرنه بچه ها کاری به ترامپ دیوانه ندارند و چهار سال دیگر دوباره در انتخابات اینبار کاملا کشورتان را منهدم میکند لذا تازه باید رشوه هم بدهید تا بچه ها ترتیب ترامپ قمار باز را بدهند
Germany
...@...
۱۲:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بایدن از خودش هیچ قدرت تصمیم گیری ندارد... و کاملا مترسک هست
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۱۲:۰۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
نه اون میخوایم نه ایشون لعنت به هر دو تا شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بایدن باید از مسؤولین دولتی ما یاد بگیرد که تا هفت سال همه مشکلات و هر اشتباهی مرتکب شدند، به گردن دولت قبلی انداختند...
Iran (Islamic Republic of)
جانباز ایرانی
۱۰:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بایدن و ترامپ را ول کنید از بورس ایران چه خبر قبلا" با دامنه 5+ یا5- ملت را خشک خشک میکردند ولی خوبیش این بود که دو روز مثبت و چهار روز منفی میشد بهر حال فرصت ورود و خروج میداد ولی با قانون جدید 6+ و2- کلا" نمادها در صف فروش قفل شده فرصت خروج هم نمیده سرمایه ملت کم کم آب میشه از طرفی با چند نما که کلا" دست دولت است و تعدادش از انگشتان دست بیشتر نیست بصورت دستوری مثبت میکنند تا شاخص کل بیشتر سقوط نکنه و مردم را توجیح کنن که بازار خوب شده اینها به شیطان درس کلاهبرداری میدن
Germany
مهدی
۰۹:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
ما هم از دیدن و فکر کردن در باره دموکرات های احمق و ساده لوح خسته ایم
آخرین اخبار