بسته کمیته امداد؛

اهدای یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد/آزادی ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال تاکنون یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک به ازدواج مددجویان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد است، گفت : امسال تاکنون یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

او با بیان اینکه ۱۹۵ مورد از این جهیزیه‌ها با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به نوعروسان مددجو اهدا شده، گفت : این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز فردار و جاروبرقی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر مددجو بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به پویش «ایران مهربان» برای کمک به کودکان یتیم و محسنین داشت و افزود: هر کسی در هر صنف و شغلی می‌تواند با پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به این پویش بپیوندد.

رخصی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ هزار خیر در استان کرمانشاه به این پویش پیوسته است، افزود: امیدوایم تا پایان امسال ۳۷ هزار خیر به این پویش بپیوندند.

او با اشاره به حمایت این نهاد از ۴ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان، گفت: خیران همچنان یاری‌رسان این نهاد حمایتی هستم و همچنان امیدواریم یاری رسان این نهاد حمایتی باشند .

پرداخت هزینه دادرسی و آزادی ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت هزینه دادرسی و آزادی ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان خبر داد.

محسن رخصی با اشاره به فراهم شدن زمینه آزادی یک صد و ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان کرمانشاه گفت: این اقدام خداپسندانه با مشارکت سازمان زندان‌ها و دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه فراهم شده است.

او افزود: آزادی یک صد و ۴۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در استان کرمانشاه با پرداخت هزینه‌های دادرسی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان همراه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: معرفی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مددجویان نیازمند به وکلای نیکوکار و ارائه مشاوره و معاضدت‌های حقوقی رایگان به آن‌ها از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برای دستگیری از این افراد است .

اعطای سبد معیشتی به مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مددجوین مشمول سبد معیشتی تا ۱۵ اسفندماه برای دریافت این سبد فرصت دارند.

محمود رضایی با اشاره به اعطا سبد معیشتی به مددجویان کمیته امداد، گفت: امسال ۶۵ هزار سبد معیشتی به خانوار‌های مددجو در استان کرمانشاه اعطا شده است.

او افزود: طبق آخرین آمار ۱۳ هزار خانوار مددجو در شهرستان کرمانشاه و برخی دیگر از شهرستان‌های استان از دریافت سبد معیشتی جا مانده اند که هرچه سریعتر باید برای دریافت این سبد اقدام کنند.

رضایی افزود: این مشمولان تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارند که برای دریافت سبد معیشتی به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه فروشگاه‌های رفاه در شهر کرمانشاه در مناطق دولت آباد، کیهانشهر و بلوار طاق بستان واقع شده اند، ادامه داد: مددجویان مشمول سبد معیشتی می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی صندوق امداد ولایت و کارت ملی سرپرست خانوار به نزدیکترین فروشگاه رفاه محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در زمان دریافت سبد کالا برای تمامی مددجویان الزامی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار