فرماندار اشکذر:

داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دریافت گواهی سوءپیشینه را به روز‌های ثبت‌نام موکول نکنند

هادی نسب گفت: با توجه به الزامی بودن ارائه گواهی سوءپیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است بنابراین آن را به روزهای ثبت‌نام موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب" فرماندار اشکذر در نشست ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی در کلیه فرایند‌های انتخابات و اقدامات کمیته‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم و همچنین عوامل اجرایی انتخابات در نظر گرفته شود.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و شرایط و ضوابط ثبت‌نام نامزدها، خاطرنشان کرد: ارائه گواهی سوءپیشینه برای داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا الزامی است و داوطلبان باید نسبت به اخذ گواهی سوءپیشینه اقدام کنند و آن را به روز‌های ثبت‌نام موکول نکنند.

او همچنین با تأکید بر بررسی نقاط قوت و ضعف و آسیب‌شناسی برگزاری دوره‌های گذشته انتخابات در این شهرستان خواستار تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سال آینده توسط معاونان فرمانداری، بخشداران تابعه و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار