لحظه وحشتناک ورود گاو به بیمارستان!

ورود گاو خشمگین به بیمارستان موجب زخمی شدن و همچنین وحشت بیماران و کارمندان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک گاو خشمگین به بیمارستانی در کلمبیا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در بیمارستان «سن رافائل» واقع در شهر سن لوئیس رخ داد، این حیوان موجب زخمی شدن تعدادی از بیماران در داخل بیمارستان شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که بیماران و همراهان آن‌ها در قسمت سالن انتظار بیمارستان حضور دارند، دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک گاو خشمگین وارد سالن بیمارستان شده و به سمت آن‌ها حمله‌ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که حاضران با دیدن این حیوان به گوشه‌ای از بیمارستان فرار می‌کنند و این حیوان به تعقیب آن‌ها می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد که گاو در گوشه سالن بیمارستان به زنی که روی زمین افتاده بود حمله ور می‌شود. لحظاتی بعد دو مرد به کمک آن‌ها آمده و با کشیدن طناب این حیوان را از این زن که روی زمین افتاده دور می‌کنند. در این حادثه این زن که مورد حمله این گاو قرار گرفته بود زخمی شد. گفته می‌شود شدت جراحت هیچ یک از افراد حاضر در داخل بیمارستان جدی نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرنسس
۲۱:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا قرآن مجید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
بلا که میگن یکیش همینه
آخرین اخبار