راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک در پلیس ۱۱۰ مازندران

در مراسمی با حضور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، مرکز هشدار الکترونیک در پلیس ۱۱۰ استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به این که مرکز هشدار الکترونیک  با همراهی مدیر "مها" صورت پذیرفت، گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از جرایم مهم در استان و همچنین افزایش مشترکین با راه اندازی این سیستم، پایش همزمان سیگنال‌های دریافتی اعلام سرقت و گروگان گیری در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و مرکز مها استان انجام خواهد شد.

او با اشاره به برون سپاری برخی از ماموریت‌های ناجا در جهت خدمات رسانی کیفی به شهروندان، افزود: اتصال مشترکان و اصناف پر خطر به سامانه "مها" سبب اطلاع آنی پلیس و کارکنان مرکز مها به وقوع حوادث و یا رخداد خاص در محل اعلامی مشترکان خواهد شد.

سرهنگ آزادی استفاده از تکنولوژ‌های روز در پیشگیری از جرائم را از اولویت‌های پلیس مطرح و گفت: طرح پلیس هوشمند به مثابه کشور‌های پیشرفته و برخوردار از تکنولوژی‌های نوین در دستور کار ناجا قرار دارد.

او افزود: متناسب با سیر تحولات صورت گرفته، پلیس ایران پیشرو در بکارگیری آن به منظور ارائه خدمات کیفی به شهروندان در راستای انجام وظایف ذاتی خود است.

سرهنگ آزادی نقش مشارکت افراد جامعه را در تسریع تحقق این مهم در جامعه مهم توصیف کرد و گفت:، هر چقدر مشارکت مردمی و اعتماد به پلیس در کشور افزایش یابد به همان اندازه شاهد امنیت پایدار و تحکیم مبانی نظم و انضباط در جامعه و در نتیجه پیشرفت همه جانبه کشور خواهیم بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایت مدار و شهید پرور مازندران در همراهی با پلیس به ویژه در این ایام خاص کرونایی، رعایت نکات ایمنی و تجهیز منازل، مغازه‌ها و سایر اماکن به سامانه مرکز هشدار الکترونیک "مها" در راستای پیشگیری از وقوع جرائم را خواستار شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار