وزش باد در کرمانشاه آب و برق را قطع کرد

سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه،گفت : وزش باد شدید باعث قطعی برق و آب در برخی نقاط شهر کرمانشاه و همچنین ۱۹ مورد شکستگی درختان در سطح شهر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه وزش باد شدید از اواخر دیروز (سه‌شنبه، ۲۸ بهمن) در نواحی غربی استان آغاز شد و تا صبح امروز ادامه داشت، گفت : اوج تندباد را در نواحی غربی و شمالی استان داشتیم، اما این تندباد اکثر نواحی استان را در برگرفت.

او از خسارت‌ها و پیامد‌های وزش باد شدید یاد کرد و گفت : اگرچه بررسی میزان دقیق خسارت توسط اکیپ‌های ارزیاب در حال انجام است، اما برآورد‌ها نشان می‌دهد خسارات اولیه‌ای از جمله قطعی برق و به تبع آن قطعی آب در برخی نقاط استان از جمله شهرستان‌های غربی، کرمانشاه و پاوه داشته ایم.

 این مسئول افزود: در حال حاضر مشکل قطعی آب و برق در اکثر نواحی کرمانشاه مرتفع شده یا در دست اقدام است و مردم با مشکل خاصی مواجه نیستند.

سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: در شهر کرمانشاه ۱۹ مورد شکستن تنه و شاخ و برگ درختان را داشتیم که خوشبختانه باعث خسارت جانی یا مالی نشده است.

بالایی یکی دیگر از پیامد‌های وزش باد شدید را خسارت به سیاه چادر‌های عشایری دانست و ادامه داد: عمده این خسارت را در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب داشتیم که گرمسیر هستند و استقرار عشایر در آنجا بیشتر بود.

او تعیین تعداد دقیق چادر‌های خسارت دیده را نیازمند زمان دانست و گفت: ستاد بحران شهرستان قصرشیرین در همین راستا تشکیل شده و تیم‌های هلال احمر نیز در حال بررسی خسارت وارد شده به عشایر هستند.

سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارندگی‌ها و احتمال بروز مشکلات دیگر تا روز جمعه (اول اسفند) از آماده باش همه دستگاه‌های مربوطه در سطح استان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.