مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبر داد؛

پیشرفت ۸۵ درصدی استادیوم ۵ هزار نفره بروجرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از پیشرفت ۸۵ درصدی استادیوم ۵ هزار نفره بروجرد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حشمت امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزش بروجرد از آسیب‌های کرونا در امان نبوده و خسارات زیادی به ورزش این شهرستان تحمیل شد.

امان الهی افزود: در حال حاضر که تا حدودی ورزش تعطیل است توجه ویژه و خاصی به زیرساخت‌های ورزش داشتیم و سعی کردیم روند ساخت پروژه‌های مهم بروجرد را فعال کنیم .

او ساخت سالن شمشیربازی بروجرد را یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: سالن شمشیربازی از طرح‌هایی است که امسال فعال کردیم و امیدواریم تا پایان دولت به بهره برداری برسد این پروژه از سال ۹۱ شروع شده ۱۴۰۰ مترمربع زیر بنای آن است و  یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه و هم اکنون نیز یک و نیم میلیارد هم اعتبار مصوب دارد که صد در صد تخصیص آن اخذ شده و بزودی هم روند تکمیل آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به دیگر طرح‌های بروجرد افزود: طرح دیگر بروجرد پروژه سالن چند منظوره مسکن مهر است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد علی رغم اینکه دو میلیارد اعتبار صرف شده امسال نیز ۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار مصوب دارد، اما باتوجه به عدم تخصیص آنچنانی در این پروژه تا پایان امسال کار خاصی صورت نخواهد گرفت، اما امیدواریم در سال آینده این پروژه که از طرح‌های مهم و حیاتی اداره کل ورزش استان بوده به سرانجام برسد.

امان الهی ادامه داد:پروژه چمن مصنوعی بروجرد بزرگترین چمن مصنوعی استان است با ۸هزار مترمربع مساحت، زیرسازی آن انجام شده که متاسفانه امسال اعتبار مصوبی به آن تعلق نگرفته، اما در برنامه سال آینده پیش بینی شده که عملیات شاخت آن اغاز گردد.

اودر ادامه به تکمیل سالن استادیوم شهید بیات بروجرد پرداخت و اظهار داشت: این پروژه امسال اعتبار مناسبی دارد پیست تارتان آن در حال انجام است وسرویس بهداشتی و رختکن‌های ان تعمیر خواهند شد.

پروژه چمن مصنوعی روستای تنژور که تعطیل بوده تامین اعتبار شده و باتوجه به طی پروسه‌های اداری آن خیلی زود به بهره برداری می‌رسد.

پیشرفت ۸۵ درصدی استادیوم ۵ هزار نفره

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین افزود: پروژه مهم دیگر بروجرد، استادیوم ۵هزار نفره است که توسط راه و شهرسازی در حال ساخت است ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد امیدواریم تا پایان دولت به بهرداری برسد که در صورت افتتاح، نیاز‌های اصلی ورزش بروجرد از جمله فوتبال را برآورده خواهد کرد

حشمت امان الهی در پایان عنوان نمود: طبق حساسیتی که در تکمیل طرح‌های ورزش استان داریم همه توان را بکار خواهیم گرفت تا با تکمیل این طرح‌ها، سرانه ورزشی بروجرد و استان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
ما ورزشکارا ب این فضاها نیاز داریم واقعا