افتتاح دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران

بیست و ششمین دفتر فن بازار منطقه‌ای کشور در مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان افتتاح مرکز فن بازار منطقه‌ای استان، گفت:تسهیل در تجاری سازی فناوری، بستر سازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران از اهداف راه اندازی دفتر فن بازار منطقه‌ای در استان است.

او با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای، افزود: مهمترین مزیت دفتر فن بازار منطقه‌ای رونق بازار منطقه ای، شناسایی شرکت‌های دارای پتانسیل فن آوری و دانش بنیان در بخش تولید و صنعت است.

موسوی گفت: نقش فن بازار منطقه‌ای درجهت پاسخ به نیاز میان عرضه و تقاضای فن آوری بسیار تاثیر گذار بوده و درمدت زمان کوتاهی ثمره راه اندازی فن بازار در عرصه‌های مختلف فن آوری نمایان می‌شود.

او با شاره به اینکه فن بازار باید بتواند زمینه عملی برای دسترس پذیر کردن خدمات تخصصی مورد نیاز برای اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر در فرایند تجاری سازی را فراهم کند، افزود: دفتر فن بازار باید شرایط را برای ترغیب صاحبان سرمایه به سرمایه گذاری مولد و اشتغال به جای سرمایه گذاری کاذب را فراهم و مهیا کند.

خالقی دبیر شبکه فن بازارملی ایران نیز در این مراسم، گفت: دفنر فن بازار محلی برای مبادله فن آوری، عرضه و تقاضای فن آوری بوده و واحد‌هایی که نیازمند تکنولوژی نوین هستند با مراجعه به این دفتر می‌توانند نیاز‌های خود را تامین کنند.

او افزود: فن بازار نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فن آوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را دارد و با ارائه مشاوره در خصوص مراحل و روش‌های انتقال فن آوری می‌پردازد و از طریق ارائه خدمات متنوع این فرایند را تسهیل و تسریع می‌کند.

دفتر فن بازار منطقه‌ای مازندران به عنوان بیست و ششمین دفتر در کشور در راستای نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری افتتاح و راه اندازی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار