معاون وزیر کشور:

انتصاب استاندار جدید خوزستان به دلیل آشنایی او با مسائل استان انجام شد

عرف گفت: به دلیل انتصاب استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد کشور، کسی به عنوان استاندار انتخاب شد که با مسائل استان آشنا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور روز پنجشنبه در بدو ورود به خوزستان از طریق فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در جمع خبرنگاران گفت: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان ملی استاندارد ارتقا یافت به همین دلیل ضرورت داشت بلافاصله نفر جایگزین او برای استانداری تعیین شود.

او با اشاره به اینکه دولت در ماه‌های پایانی کار خود قصد تعویض استانداران را ندارد گفت: تغییر استانداران خوزستان و ایلام به دلیل شرایط اضطرار بوده است و با توجه به شایستگی‌ها و توانمندی قاسم سلیمانی استاندار سابق ایلام و ضرورت انتصاب یک استاندار با تجربه و آشنا به مسائل این استان، دولت او را در منصب استانداری خوزستان قرار داد.

عرف با بیان اینکه در حال حاضر معاون سیاسی استانداری ایلام به عنوان سرپرست این استانداری تعیین شده تا به زودی استاندار آن از سوی هیات دولت تعیین شود، اظهار داشت: ۳ گزینه برای تصدی استانداری ایلام مطرح است که پس از جمع بندی به یک گزینه قطعی خواهیم رسید.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر استانداری ارتقا پیدا کند و جای او خالی شود تغییر خواهیم داشت و فردی را جایگزین خواهیم کرد در غیر این صورت تا پایان دولت هیچ استانداری تغییر نمی‌کند، بیان کرد: هدف اصلی از این سفر تکریم از زحمات غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان و معرفی قاسم‌سلیمانی به عنوان استاندار جدید است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار