کارت وام سهام عدالت غیر حضوری صادر می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی گفت: کارت اعتباری تسهیلات سهام عدالت غیر حضوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند می‌توانند به پشتوانه و ضمانت سهامشان وام بانکی به صورت کارت اعتباری در یافت کنند و مانند سایر وام‌ها ماهانه اقساط پرداخت کنند.

بوجاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به صدور غیر حضوری کارت وام سهام عدالت گفت: مشمولان برای دریافت این کارت اعتباری نیاز به حضوری در بانک ندارند و می‌توانند به صورت غیر حضوری با همون اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد در خواست خود را ثبت کنند.

بوجاری افزود: بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۱۸ درصد و با بازه پرداخت ۳۶ ماهه است، ولی چنانچه افراد این تسهیلات را ظرف مدت یک ماهه تسویه کنند سودی به این تسهیلات تعلق نمی‌گیرد.

او اضافه کرد: مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند برای دریافت کارت‌های اعتباری سهام داران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد نزد بانک‌های ملی و تجارت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به اینکه در حدود ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد که این ثبت نام انجام شود بیان کرد: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش سهام سهام داران است.

او ادامه داد: مزیت این کارت اعتباری این است که افراد میتوانند در فروشگاه‌هایی که در کشور پیش بینی شده است خرید کنند.

بوجاری بیان کرد: افراد باید حتما در بانک ملی و تجارت حساب داشته باشند و همچنین سهام عدالت فوت شدگان هم به وراث آن‌ها تعلق می‌گیرد.

او در مورد جاماندگان سهام عدالت هم گفت: مجلس قرار است تصمیماتی در این مورد بگیرد که هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
راس میگه بزارید مردم هرجا ک دوس دارن و دل شون خوشه خرج کنن.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام خواهشا ب مسئولین برسونین مسخره بازی چیه پول خود مارو با نرخ 18درصد وام میدین هیچ خرید از فروشگاه وین رفاه و افق باز چیه بزارین مردم هرجا دوسدارن خرج کننن